Efficiency. Daar draait het om bij de moderne accountant. Want als jij je dienstverlening efficiënt inricht, kan je de beste service bieden en houd je meer tijd over om je klanten te adviseren. Iets wat steeds meer klanten verwachten van hun boekhouder of accountant. Daarom introduceert Exact CRM voor Exact Online Accountancy. Het helpt administratie- en accountantskantoren met het zetten van de volgende stap.

Steeds hogere eisen

Als je kijkt naar de pijnpunten van administratie- en accountancykantoren snap je waarom er steeds meer behoefte is aan efficiency. Klanten hebben vaak veel verschillende financiële applicaties en gebruiken meerdere apps en verschillende communicatiemiddelen. En niet te vergeten: klanten eisen op het gebied van ontzorging steeds hogere eisen.

Klaar voor de volgende stap?

De afgelopen anderhalf jaar hebben de ontwikkelaars binnen Exact dan ook hard gewerkt aan een oplossing. Uit de testen blijft dat CRM voor Exact Online Accountancy deze pijnpunten op zekere hoogte. Een volgende stap als het gaat om automatiseringsslag die in 2017 begon met No Hands Accounting.

Een centrale plek

Waar staat CRM dan voor? CRM betekent Customer Relationship Management. Met deze oplossing worden alle gegevens samengebracht: van communicatie tot voortgangsbewaking. Het doel? Financiële processen binnen de kantoren efficiënter en overzichtelijker te maken.. Door te werken met één centrale plek waar de accountant en zijn klanten alles rondom de boekhouding regelen. En die ook nog eens communiceert met de applicaties waarmee het kantoor zelf werkt. Zo verbeter de relatiebeheer doordat je precies weet wat er speelt. Ook til je dossiervorming naar een hoger niveau. De voortgang kan beter worden bewaakt en de samenwerking met de klant verloopt een stuk soepeler.

Oftewel een 360° beeld van je klanten en kantoor. Benieuwd naar de functionaliteiten van CRM voor Exact Online Accountancy. Lees er hier meer over en ontdek de mogelijkheden.